Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Le site de tennis de table de Julien Meurant

Marc Closset blikt even terug op zijn seizoen in Diest

22 Mars 2013 , Rédigé par miniping Publié dans #Info

 

Marc Closset: "Voor mij was het een vreemd seizoen".

Vorig jaar hebben we de finale gehaald en heb ik 17 matchen gespeeld. Dit jaar heb ik door omstandigheden slechts enkele matchen betwist. 


Ons doel was de play-offs, maar we hadden toch gehoopt op de halve finale. De ontgoocheling was ook groot na de zware nederlagen in de play-offs.


Volgend seizoen hopen we toch eensterkere ploeg te hebben. De club is al versterking aan het zoeken. Mijn contract loopt op het einde van het seizoen af, maar ik heb het nog niet verlengd. Ik heb een goede relatie met het bestuur en sta wel open vooreen contractverlenging, maar ik heb ook aanbiedingen van andere Belgische clubs", besluit Closset.

 

 

Het Laatste Nieuws/Brabant-Hageland,

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article